Новини

До уваги відвідувачів Центру надання адміністративних послуг

Центром надання адміністративних послуг Департаменту адміністративних послуг Маріупольської міської ради через електронний Портал державних послуг https://igov.org.ua здійснюється прийом заяв за адміністративною послугою “Довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (для отримання ID-картки)”.

При наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП) або BankID Ви маєте змогу замовити довідку on-line при оформленні паспорту вперше у вигляді ID-картки, обміні паспорту замість втраченого або викраденого та інше.

Також нагадуємо, що через електронний Портал державних послуг https://igov.org.uа Ви маєте можливість замовити оформлення інших послуг:

-Видача копії рішення Маріупольської міської ради
-Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення
-Надання довідки про перебування на квартирному обліку
-Видача дублікату дозволу на розміщення зовнішньої реклами
-Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження або з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
-Експлуатаційний дозвіл для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження
-Внесення змін до рішення міської ради
-Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
-Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
-Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
-Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно


До уваги мешканців м. Маріуполя та відвідувачів Центру надання адміністративних послуг!

Інформуємо Вас, що у Центрі з 01.06.2017 року буде розпочато прийом заяв щодо отримання послуги «Укладення договору про надання послуг з вивезення побутових відходів» (суб’єкт надання – Комунальне підприємство “Комунальник”) для населення та суб’єктів підприємницької діяльності.

Також, окремо звертаємо Вашу увагу, що послуга для суб’єктів підприємницької діяльності надається тільки для оформлення малих архітектурних форм, земельних ділянок без будівель (споруд), земельних ділянок з незакінченим будівництвом.

У випадках, якщо на земельній ділянці розташовані капітальні будівлі та споруди, необхідно звертатися в КП “Комунальник”  за адресою : м. Маріуполь вул. Набережна, 18

З переліком необхідних документів можна ознайомитись завантаживши інформаційні карти за цим посиланням
Графік прийому документів: понеділок, середа, п’ятниця, субота 9.00-16.00 без перерви, вівторок, четвер 9.00-20.00 без перерви


  Увага! У Центрі надання адміністративних послуг розпочато прийом документів щодо реєстрації громадських об’єднань.

З 30.01.2017  Центр надання адміністративних послуг розпочинає прийом документів з надання адміністративних послуг, які надає Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області, щодо реєстрації громадських об’єднань. Послуги надаються відповідно інформаційних карток, які затверджено наказом Головного територіального управління юстиції у Донецькій області  від 16 січня 2017 року №13/2.